مغز متفکر حمله تروریستی کنیا انگلیسی از آب در آمد سکوت شرم آور بی بی سی فارسی!



https://lh5.googleusercontent.com/-4nvp0SoGJ_o/UkBxc9UR9nI/AAAAAAAABDU/_xLdnLn1guk/s284/index.jpg 
خبری میان اخبار توجه ام را به خود جلب کرد.خبر این بود که خانمی بریتانیایی به نام سامانتا لوتوایت حدودا سی ساله مغز متفکر حمله به یک مرکز خرید در کنیا بوده است.محل تردید است نقش و میزان تاثیر این بانو در این عملیات.اینکه تنها عملیات را فرماندهی کرده یا تئوریسین هم بوده!دیلی میل در باره این شخص خبرهایی منتشر کرده که واشینگتون پست و یکی دو سایت دیگر دست راستی سریعا به خبر این را هم اضافه کردند که این خانم متولد لیدز بریتانیا است و همسرش هم جرمی لیندسی بوده که باز مهاجر بریتانیایی بوده.جالب این بوده که در بریتانیا هم نامش را افشا نکرده بودند بعد ابتدا از طریق رسانه های امریکایی نامش فاش شده اونوقت بریتانیا مجبور شده اذعان کنه که او بریتانیایی بوده ولی ارتباطی با سیستم های امنیتی بریتانیا مسلما !! نداشته 
 https://lh5.googleusercontent.com/-eiZ9EzsLaqw/UkBxGHIk3VI/AAAAAAAABC8/YV6zYMWy3Ms/s576/bbc4.png
وبسایت بی بی سی فارسی بیش از هشت خبر در مورد این حمله تروریستی بر روی خروجی فرستاد که حتی در آخرین آن به تاریخ  14:31 گرينويچ - دوشنبه 23 سپتامبر 2013 - 01 مهر 1392
و تا زمان انتشار این مطلب در هیچ یک کوچکترین اشاره ای به اتباع خود که در این عملیات دست داشته اند نکرده است! ما پیشتر نیز به انتشار گزینشی و دست چین شده اخبار و سانسور اطلاعات و نقض رسالت خبرنگاری و خبررسانی در این رسانه وابسته مواجه شده ایم.

 https://lh6.googleusercontent.com/-UawP7-Muqa8/UkBxUipTfjI/AAAAAAAABDI/8WnU2nQcczg/s576/bb3.png
این خانم ازسال 2005 و بعد از دستگیری به خاطر اتهامات بمب گزاری همسر سیاه پوستش لیندسی برای ام آی سیکس(MI6)   کار میکرده!مطالب را در مورد این خبر و گذشته این خانم دنبال کردم.بی اختیار یاد کسانی افتادم که میخواهند بگویند ما خیلی می فهمیم و روشنفکر هستیم و از این باب هر جا که شما از استعمار بریتانیا بگویید اینها تارزان وار آویزانتان میشوند و شما را به توهم دائی جان ناپلئونی مبتلا میکنند که : نه نه نه مشکل بریتانیا نیست ما باید از خوبیهای اینها بیاموزیم و اضافه میکنند مشکل مردم ایران هستند و من میگویم : "توانا بود هر که دانا بود"! اگر ما مردمی عقب مانده هستیم و نمی توانیم دلیلش ژنتیک ما نیست دلیل این ناتوانی ما همانا نادانی ماست...!
___________________________



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

.

.
تا تاریخ گذشته خود را ندانیم نمیتوانیم آینده ای موفق و باشکوه برای وطن و ملتمان بسازیم و مجبور به تکرار تاریخ خواهیم شد.