قادسیه دوم و«پروژه ایرانستان» در راه!


پیشگفتار
چهار سال پیش از نوشتاری بنام "آخوند، غرب و صهیونیسم: "اتحادیه مثلث شیطانی" برای تجزیه ایران"[۱]، پیش بینی کرده بودم که بیگانگان جنگی میان ایران و کشورهای همسایه بپا می سازند، سپس تحت نام دفاع از "صلح و انسانیت"، بخود پروانه دخالت در ایران را داده، و کشورمان را همانند عراق و افغانستان به اشغال خود در خواهند آورد. پس از مدتی با همیاری گروه های ایرانستانخواه (تجزیه طلب)، ایران را به تکه های ریز مبدل ساخته، و تمدن ایرانی را به گِرد امپراتوری های نابوده شده تاریخ همچون آشور و بابل می پیوندانند. ولی گویا فرا رسیدن آن روز نزدیک شده است!



آماده سازی قادسیه دوم، برای پیاده سازی «پروژه ایرانستان»شواهد حاکی بر اینست که غربیان خود را آماه جنگی، البته "غیرمستیم" با ایران کرده اند! این شواهد از جمله، گزافه گویی و هندوانه زیر بغل گذاری جمهوری اسلامی در باره نیروی افسانه ایش[۲]؛ خطر موشک های رژیم برای امنیت جهانی و ارجاع آن به شورای امنیت سازمان ملل [نا]متحد[۳]؛ شرکت ترزا می نخست وزیر انتصابی بریتانیا در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در بحرین و هشدار به اعراب، در باره لولو خورخوره بودن ایران و اعلام همبستگی و پشتیبانی از آنان[۴]؛ افزایش کُنش های تروریستی اعراب در جنوب کشور که خود را "الاحوازی" می خوانند[۵]،[۶] و پشتیبانی مجلس لُردها از آنان (و وعده اینکه ایران تا یک نسل دیگر جود نخواهد داشت)[۷]؛ ائتلاف و همکاری نظامی اسرائیل با کشورهای عربی[۸] و پرواز پهبادهای جاسوسی اسرائیلی بر روی خاک ایران، برای برآورد کردن کارآیی سامانه پدافندی ایران[۹]؛ مانور کنونی نظامی آمریکا، بریتانیا، استرالیا، فرانسه و كشورهای عرب در خلیج فارس، برای آماده سازی در برابر خطر موشک های ایران[۱۰]؛ تماس تلفنی دانلد ترامپ با سران عرب از جمله سلمان بن عبدالعزیز آل سعود و گفتگو درباره خطر موشکی ایران[۱۱] و سرانجام هشدار شدید دیروز دانلد ترامپ به ایران![۱۲]
البته، ناگفته نماند که از درون کشور و جمهوری اسلامی به غربیان در پیاده سازی برنامه هایشان نیز یاری رسانی کرده اند، از جمله تازه ترین آزمایش موشکی سپاه پاسدران[۱۳] و بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تقویت نیروی موشکی[۱۴]، که همه در راستای سیاست های جنگخواهان غربی، در تنش زایی و خطرناک نشان دادن ایران اجرا شده است![۱۵]
.
جنگ غیرمستقیم غربیان و اسرائیل با ایران (نه جمهوری اسلامی)!جو امروز حاکم بر كشورهای غربی، با اواسط سال ۲۰۰۳ و اشغال و نابودی عراق بسیار متقاوت است و غربیان بویژه دو کشور آمریکا و بریتانیا با مشكلات بسیاری روبرو و به آسانی نمی توانند خود را "مستقیماً" درگیر جنگی دیگری، از جمله با ایران کنند! این مشکلات از قبیل:
۱ - کشورهای اتحادیه بریتانیا، بخاطر همه پرسی Brexit (برون آمدن از اتحادیه/بازار مشترک اروپا)، از درون بجز آنکه با مشكلات مالی، آینده ای ناروشن، اختلافات سیاسی و جدایی ملت های اتحادیه کشورهای بریتانیا، مواجه شده است، بلکه افکار عمومی بریتانیایی ها، بویژه انگلیسی ها و اسکاتلندی ها، با تجربه ای که از عراق اندوخته اند، بر ضد هر گونه جنگ تازه ای در خاورمیانه یا در هر جای دیگر جهان می باشند.
۲ - آمریکا، نیز بخاطر بر سر کار آمدن ترامپ و مشکلاتی کمابیش همچون بریتانیا، و سرگرگمی که آیدن هچه خواهد شد، توان درگیری جنگی دیگر در خاورمیانه را ندارند - دست کم برای چند سالی، که یا مسیر سیاسی ترامپ روشن شود - یا از سر راه برداشته شود!‌
۳ - امروز جدایی سیاسی شدیدی میان کشورهای اروپایی، با بریتانیا و آمریکا حاکم شده است، که آن کشورها مانند سال ۲۰۰۳ از برنامه های جنگی آندو کشور، به آسانی گذشته پشتیبانی نخواهند کرد.
ولی، از سوی دیگر، دو کشور بریتانیا و آمریکا در شرایط سخت مالی بسر می برند. بریتانیا، در سال ۲۰۰۸ برای نجات بانک های خود از ورشکستگی، بیش ۵۰۰ میلیار پوند[۱۶]، پول بدون پشتوانه چاپ کرده بوده است که یا ملتشان باید آن سوراخ اقتصادی را پر کنند، یا ملت های از خودمتنفر خاورمیانه! آمریکا نیز با چهارده تریلیون دلار کسری بودجه مواجه است[۱۷]، که برای آنان نیز باید بدون‌ هزینه ای این کسری بودجه تامین شود. افزون بر آن، شرکت های چند ملیتی و اسلحه سازی، جنگخواهان، گلوبالیست های غربی، که تنها در اندیشه سود و منافع خود می باشند، خاموش ننشسته و بایستی از راه جنگ تولید سودسازی کنند! نیز نبایستی از مد نظر دور کرد، که صهیونسیم جهانی و آتلانتیستی ها بجز دفاع و تضمین بقای اسرائیل به هر بهایی[۱۸]، در پی اجرا و پیاده سازی طرح تئودور هرتسل (پایه گذار صهیونیسم) و ربی فیشمن که "اسرائیل بزرگ" (از نیل تا فرات) نامیده شده است[۱۹]، نیز می باشند. بدینروی، کشورهای غربی و اسرائیل بدون آنکه خود را درگیر مستقیم با ایران کنند، از اعراب ساده لوح، که همانند ملایان، تنفر از "ایران" سراسر وجودشان را اشغال کرده است، برای اینکار بهره وری خواهند کرد، که البته نتیجه چنین جنگی برای هر دو طرف مرگبار خواهد بود!
.
حقیت تلخ چهار بُعدی!بعد نخست، رژیم ایرانستیز جمهوری اسلامی، متشکل از سه گروه گوناگون است: عامی، سودجو و مزدور!‌ گروه عامی با باورهای خرافاتی و مذهبی، در پی گسترش تشیع در جهان و ظهور امام زمان، با بیل و کلنگ به جان ایران افتاده است؛ گروه سودجو و چپاولگر که سرمایه های افسانه ای در بانک های آمریکا و انگلیس برای خود انباشته اند و روز نابودی ایران، ریش ها را زده و عمامه ها و چادرها را بدور انداخته و در کاخ هایشان در کشورهای غربی و لاتین آمریکا به زندگی پلید خود ادامه خواهند داد؛ و گروه سوم، مزدور و دست نشانده بیگانگان می باشند، و همگان تاریخ انقضا داشته و سرانجامی همانند صدام حسین خواهند داشت. این سه گروه تا ایران را به تکه پاره ساختن و نابودی کامل نکشانند، دست از پلیدی بر نخواهند داشت.
بعد دوم، آمریکاییان وهم پیمانانش که بیش از چهار دهه است بدنبال نابودی ایران می باشند، به هیچ رویی در مورد ایران تغییر سیاست نخواهند داد و ایران را تا ایرانستان و نابودش نسازند آرام نخواهند گرفت!
بعد سوم، آن اندازه که در کشورمان وطنفروش و بدخواه داریم، به همان اندازه در برون مرزها اپوزیسیون-نماهایی داریم که شبانه روز سرگرم رجزخوانی و بیانیه صادر کردن و بر سر و مغز کوبیدن یکدیگرند، و اوج فعالیتشان اینست، که کدامین در آینده بایستی نخست وزیر شوند و کدامین آبدارچی وزارتخانه ها، کدامین تاج بر سر بگذارد و کدامین رئیس جمهور شود، که بگفته علی میرفطروس "اینهمه پراكندگی و پريشانی از روی ویژگی ايلی-قبيله‌ای روان سياسی ما ایرانیان است." بنابرین اپوزیسیونی ملی و دلسوزی که با سازماندهی متشکل همه اندیشه، آمال و آرزوهایش آبادی ایران و بهروزی و آزادی ملت ایران باشد، که ناخدا و سکاندار این کشتی در این دریای پرتلاطم شود وجود ندارد که ایران را از دست استبداد مذهبی حاکم بر شكور آزاد سازد! نیز واقیت تلخ اینست که در سراسر تاریخ جهان، هیچ کشوری بدون رهبری و راهبری، از دوران تیره خود رهایی نیافته و ایران هم نخستین نخواهد بود!
و بعد چهارم، شوربختانه اکثریت ملت ما نیز که در ۳۸ سال گذشته تحت تاثیر تبلیغات و رجزخوانی های نظام قرار گرفته و آنچنان محو تماشای جنگ های زرگری و نمایش های روحوضی اصولگرا و اصلاح طلب شده اند، که نیروی تصمیم گیری و تشخیص میان دوست و دشمن از آنان گرفته شده و امروز خمودگی، سستی و بی تفاوتی بر جان وهستی آنان چیره شده است، که گویی در انتظار مرگ و نیستی یا معجزه ای آسمانی نشسته اند.[۲۲] ولی اگر ملت ایران هر چه زودتر بخود نیامده و از این خواب خلسه گی و خودفریبی بیدار نگشته و تدبیری برای آینده خود و کشورشان نکنند، به آرزوی خود و نظام که مرگ ایران و ملت ایرانی می باشد، خواهند رسید - و از هم اکنون بایستی ایرانستان شدن ایران را به همه ایرانستیزان (بیگانگان، ملایان، نفرت پراکنان قومی و غیره) و ایرانفروشان (هوادارن نظام، سازمان مجاهدین، سی تن نامه نویس به ترامپ، غرب زدگان، عرب زدگان، روس زدگان وغیره) شادباش گوییم!
راهکارها چیست؟۱ - نخستین و سریعترین راهکار، بی گمان در دست قشرعام حاکم بر کشور است، که آنهم به معجزه ای می ماند! اگر گروه عام که نظام را در دست خود دارد و کشور را ۳۸ سال گذشته همانند یک روستا اداره کرده است، از هراس نابودی "تشیع" (نه ایران، چون برایشان مهم نیست)، بخود آمده و بیدرنگ دست از سیاست های خصمانه خود با غربیان و دخالت ورزی در امور کشورهای همسایه و منطقه دست کشیده، این جنگ و برنامه های غربیان و اسرائیلی ها و نیز وهابی ها خنثی خواهد شد!
۲ - ملت ایران، برای نخستین بار متوجه جدی بودن خطر مرگباری که جان خود، عزیزانشان و کشور را تهدید می کند آگاه گشته و از این خواب خرگوشی بیدار شوند، و برای فروپاشاندن و بزیر کشاندن رژیم ستممُلایی، «بدون درگیری مسلحانه»، و تنها با اعتصابات گسترده و سراسری و نافرمانی ها مدنی خود بپاخیزند، تا سرانجام برنامه های همه دشمنان، چند درونی و چه بیگانه نقش بر آب شوند.
۳ - همه مخالفان نظام، که عشق ایران در سر داشته و خود را اپوزیسیون می خوانند - چه در درون کشور و چه در برونمرزها، بایستی متوجه شوند که "جان وهستی ایران، اولویت بر هر مساله ای در جهان دارد"، و اکنون زمان بحث و جدال و فرقه بازی نیست، یا نگران شوند چه کسی در آینده بایستی رهبر و شاه و غیره شود! نخست ما بایستی دست بدست یکدیگر داده و "همگان کاوه شویم و ضحاک را از تخت ستمگری بزیرکشیم، که فریدون به خودی خود، خواهد آمد"! بنابرین، بخاطر "منافع و مسائل ایران"، بدون در نظر گرفتن مسائل شخصی، و عقیدتی و سیاسی و با کنار گذاشتن اختلافات قبیله گرایی، متحد و یکپارچه تنها با یک هدف، که "تضمین تمامیت ارضی ایران، باور به یک کشور و یک ملت، آزادی ملت ایران، ایمان به استقرار یک نظام دموکرات، مردمسالار و جدایی دین از سیاست،" می باشد، در زیر یک درفش گرد هم آمده، و با اعلام برپایی یک اپوزیسیون منسجم سازمانی، ملت ایران را بسوی آینده ای روشن و آزاد راهبری و بقای ایران کهنسال را برای هزاره های آینده، بر روی دل تاریخ و جهان، حک و ضرب کنند!
۴ - در این میان، یکایک ایرانیانی که در برون مرزها زندگی می کنند، نیز بدور از دیدگاه های شخصی، سیاسی و مذهبی، دست از ناسزاگویی و پرخاش و افترا بستن به یکدیگر برداشته، و با همراه شدن با یکدیگر، همه اندیشه ها و توانایی های مبارزاتی خود را معطوف دشمن مشترکمان که رژیم اسلامی است، بنمایند. این مبارزارت در این برهه زمانی، می تواند از طریق شبکه های اجتماعی و تماس با دولت-مردان و دولت-بانوان، نمایندگان پارلمانی کشورهای خود، در کنار درخواست، پشتیبانی "معنوی" از اپوزیسیون ملی و خیزش ملت ایران در به زیر کشاندن رژیم روضه خوانان، با هرگونه جنگ یا یورش نظامی به ایران، مستقیم یا غیرمستقیم، اعتراضات خود را اعلام دارند! نیز، با تماس با رسانه های جهانی و حضور بهم رساندن و تظاهرات متداوم در برابر لانه های جاسوسی نظام در کشورهای بیگانه، نظام طاعونی و ضد ایرانی ِ ستمملایی را به لرزه در آورده و صدای آزادیخواهانه ملت ایران را بگوش جهانیان برسانند، که مردم ما بدانند که تنها نیستند.
هم میهن، در پایان فراموش نشود، هیچ گامی که در راه دفاع از میهن و هم میهنانمان برداشته می شود، کوچک و ناچیز نیست - که همه ی سفرهای هزار فرسنگی، با برداشتن گام های کوچک آغاز می شوند!
شاپور سورنپهلو
Shapour Suren-Pahlav
۱۴ بهمن ماه ۳۷۵۴ بهدینی
دوم فوریه ۲۰۱۷ ترسایی
بُن مایه و پی نوشته ها
=========
۲ - The Eight Great Powers of 2016: Iran Joins the Club - goo.gl/bxveVj
۳ - UN Security Council to hold emergency meeting over Iran missile test - goo.gl/exfqTo
۴ - Theresa May accuses Iran of 'aggressive action' in the Middle East -goo.gl/x7RgFj
۵ - سورنپهلو، شاپور، "هشدار: حضور چهار ارتشی و مامور امنیتی بیگانه، حامی گروه های تروریستی عرب در خاک ایران!" - goo.gl/YPLTJm
۶ - سورنپهلو، شاپور، "یادداشتی پیرامون یورش تروریستی های عرب مزدور بیگانه به خطوط نفتی ایران!" - goo.gl/Qg5a4z
۷ - سورنپهلو، شاپور، "مجلس لُردها: ایران به عنوان یک کشور، تا یک نسل دیگر وجود نخواهد داشت!" - goo.gl/VqKoTo
۸ - The New Arab-Israeli Alliance - goo.gl/7ot1QV
۹ - IRAN SHOOTS AT UNIDENTIFIED DRONE HOVERING OVER CAPITAL - goo.gl/4gmz3r
۱۰ - Joint US, UK, Australian, French naval operation kicks off in Persian Gulf - goo.gl/K5e9WT
۱۱ - Trump’s Calls With Gulf Allies Offer Insight on Mideast Policy -goo.gl/TMIaib
۱۲ - Trump adopts aggressive posture toward Iran after missile launch -goo.gl/bd5Zm3
۱۳ - Iran tested medium-range ballistic missile: U.S. official -goo.gl/VpRdmH
۱۴ - بیانیه 220 نماینده مجلس برای تقویت صنعت موشکی/ افزایش بنیه دفاعی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای امنیت ملی کشور است - goo.gl/NWzWR4
۱۵ - البته نامه سی تن به ترامپ و سازمان مجاهدین خلق را هم نبایستی از مد نظر دور داشت، که در ایجاد تشنج، جو "ایرانهراسی" و تشویق بیگانگان در یورش نظامی به ایران، نیز بی تائیر نبوده اند! - goo.gl/LI1emY
۱۶ - Britain’s Inflationary Debt Spiral as Bank of England Keeps Expanding Quantitative Easing - goo.gl/uD9VZO
۱۷ - Trump’s plans would increase America’s debt by trillions of dollars -goo.gl/POEQGi
۱۸ - فرهید، تارا، "ترفندهای « شارلاتانیسم اسرائیلی » برای تجزیه ی ایران" -goo.gl/MQT2yf
۱۹ - The Zionist Plan for the Middle East: The Israel of Theodor Herzl (1904) and of Rabbi Fischmann (1947) - goo.gl/VpcjtC
۲۰ - امروز پیشرفته ترین جنگنده ی ایران، اف-۱۴ های می باشند که ۴۵ سال پیش‌ ساخته شده و تنها ۱۲ فروند از ۴۳ فروند بازمانده قابلیت پرواز دارند! نیروی دریایی ایران، حتی یک کشتی فرماندهی (Capital ship) یا کشتی جنگی (Warship) ندارد و پیشرفته ترین کشتی مهم سطحی آن، دو ناوشکن با عمر ۵۰ سال انگلیسی است، که یک فروند به صورت فعال و یک فروند به صورت نیمه فعال در بندر بوشهر نگهداری می‌شود و ۵ ناوشکن که از عمر آن ها بیش از ۴۰ سال می گذرد! نیز هسته اصلی قوای تهاجمی ایران ۵ کشتی واکنش سریع کت-۱۴ ساخت چین است که قابلیت چندانی ندارند! برای ارجاع به منابع، به نوشتار این نگارنده تحت عنوان "از فخرفروشی امپراتور آتاهوالپا تا "صاعقه‌های رجزخوانی" پاسدار جعفری!" رجوع نمایید: goo.gl/MtcnLr
۲۱ - Nuclear Weapons and Saudi Strategy - goo.gl/V5Jnkl
۲۲ - یا اوج فعالیتشان، سلفی از آتش سوزی پلاسکو، جیغ های مجازی بر سر ترامپ کشیدن است، که چرا ایرانیان را از ورود به آمریکا محروم کرده است (این در حالیستکه حتی یک درصد از مردم ایران، توان سفر به آمریکا را ندارند) و قدردانی از بنیامین نتانیاهو ضدایرانی، که در تحمیقشان خود را دوست ملت ایران خوانده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

.

.
تا تاریخ گذشته خود را ندانیم نمیتوانیم آینده ای موفق و باشکوه برای وطن و ملتمان بسازیم و مجبور به تکرار تاریخ خواهیم شد.