آیت الله بی بی سی و انعکاس اخبار جهت دار به نفع اخوان المسلمین


 http://www.image-upload.net/di/GW8U/36-b.jpg

23 نفر از کارمندان مصری شبکه جهانی الجزیره بخاطر آنچه انعکاس جهت دار به سود اخوان المسلمین و به زیان مصالح سیاسی ملت مصر نامیده اند از این شبکه استعفا و کناره گیری کرده اند.خیلی غمگین شدم وقتی عملکرد کثیف کسانی که به نام ایرانی در شبکه ای مثل بی بی سی فارسی تماما بر ضد مصالح ملت ایران عمل میکنند به یادم آمد.
اضافه کنم آیت اللهه پونه قدوسی( برادرزاده آیت الله قدوسی نمیدونم چندمین شهید محراب!! ) در گزارش مستقیمی با مصر به گزارشگراین شبکه میگوید : "انچه که داریم می بینیم اینکه مرتب به جمعیت طرفدار اخوان در این تجمع افزوده میشه "!! و من هرچه نگاه کردم چند چادر بود و چند آدم که قیافه های وحشی اسلام گراهای افراطی را داشتند و چطور میشد فهمید به جمعیت دارد افزوده میشود تنها از یک مجری بی بی سی بر میآمد.و جالب اینکه گزارشگر مستقر در مصر میگفت نه ولی شاید بعد از افطار بیشتر اینجا جمع بشوند!!!
دقیقا یادم امد منوچهر فرمانفرمائیان در کتاب نفت و خون نحوه دخالت بی بی سی در جو دادن به تظاهرات سال 57 ایران را اینگونه توصیف کرده بود که حتی ادرسها را بی بی سی به مردم یاد میداد برای شروع تظاهرات!


http://www.image-upload.net/di/WNSC/6.jpg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

.

.
تا تاریخ گذشته خود را ندانیم نمیتوانیم آینده ای موفق و باشکوه برای وطن و ملتمان بسازیم و مجبور به تکرار تاریخ خواهیم شد.