کوروش ستیزی،در بی بی سی ، همزمان با بازداشت واحکام سنگین تجمع کنندگان پاسارگاد



کوروش ستیزی ها و به طور کلی تخریب ایران باستان هویت ایرانی وهویت پیش از اسلام موضوع جدیدی نیست وهمیشه در دستور کار نظام و سایر ایران ستیزان وابسته به حکومت یا دوول استعماری قرار داشته اما به نظر می رسد حضور با شکوه مردم در پاسارگاد و موج بازداشت تجمع کنندگان هفت آبان باعث اتحاد ایران ستیزان با حکومت جمهوری اسلامی شده تا همگام با رسانه های حکومتی عوامل داخلی وخارجی در قالب خبرنگار مفسر مسائل سیاسیاجتماعی این روز ها ایران ستیزی را به به اوج برسانند بی بی سی به...
 بررسی مراسم پاسارگاد پرداخته و به خراب کردن اغلب شرکت کنندگان آن یا چرا یکی دونفر سجده کرده اند ! که می دانیم عمومیت نداشت و معلوم نیست چرا در یک جمعیت چندهزارنفره حرکات تعداد معدودی گنده شده و نکات مثبت را نادیده گرفته اند. از همه جالب تر طلبه ای از گرد راه رسیده بنام علی معموری گفته که این مراسم نشانه قومیت قوم فارس است ولی اسلام فراقومی است!؟ یعنی وقعا فهمیدن اینکه مردم برای دفاع از هویت و ملیت خود بپاخاسته اند اینقدر برای این اقایان دشوار است یا خود را به نفهمی زده اند؟ .
شگفت اينكه محمد حيدرى، يكى از افراد شركت كننده در اين پست بى بى سى كه در يك خانواده روحانىِ شديدا ضد ايرانى بزرگ شده و در ایران روزنامه نگار اصلا طلب و از همکاران بنیاد علی شریعتی نیز بود و اكنون به آمريكا پناهنده شده، با اينكه مى داند كه دهها تن از شركت كنندگان توسط جمهورى اسلامى دستگير شده اند باز هم دست از پرونده سازى امنيتى عليه شركت كنندگان بر نمى دارد و به شكلى در سركوب زندانيان و نقض حقوق شهروندى آنها شريك مى شود. دست چنين افردى، بخاطر پديد آوردن شرايط ذهنى سركوب، بدون شك به شكنجه و ستمى كه بر زندانيان سياسى مى رود آلوده است. همه اينها تنها بخاطر اينكه اينگونه افراد از كودكى همه مسايل را تنها از ديد آخوندى نگاه كرده و به آنها امت باورى و ايران ستيزى تدريس شده است. چنين كسى خود را ملى-مذهبى مى خواند. بسيارى از بدبختى هاى ما از ملى-مذهبى هاى شبيه ايشان است. الان هم كه شده اند مزدور و حقوق بگير سازمان ميت تركيه.
افرادى مانند اين شخص طبيعتا باب طبع بى بى سى انگليس، با آن پيشينه سياهِ ضدايرانى، هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

.

.
تا تاریخ گذشته خود را ندانیم نمیتوانیم آینده ای موفق و باشکوه برای وطن و ملتمان بسازیم و مجبور به تکرار تاریخ خواهیم شد.