ارتباط خمینی با ایالات متحده آمریکا




تیتر وبسایت بنگاه خبرپراکنی بریتانیا به بان فارسی :
بی‌بی‌سی به اسنادی دست یافته که از تماس‌های سِری آیت‌الله ‫#‏خمینی‬، با دولت‌های کندی و کارتر حکایت دارد. 
 
 اما تیتر درست این است بی بی سی اسنادی که قبلا در ارشیو دولت فخیمه خاک میخورد را  به مقتضای زمان در سالرزو مرگ خمینی جهت نیل به اهداف خود منتشر کرد
روح الله خمینی همان کسی‌ که نوروز ۱۳۴۱ را عزای ملی اعلام و محمد رضا پهلوی را به دلیل تلاش برای برپایی «تساوی حقوق زن و مرد»، متهم به نوکری آمریکا کرده بود، در همان زمان بی سر و صدا به دولت جان اف کندی پیام می‌دهد تا «حملات لفظی‌اش سوء تعبیر نشود زیرا او از منافع آمریکا در ایران حمایت می‌کند!»
روح الله خمینی در یک سخنرانی‌ جهت شوراندن مذهبی‌‌ها گفته بود "ما را فروختند. استقلال ما را فروختند."مخاطبان گریه می‌کردند و لحن خطیب تندتر می‌شد: "آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر، همه از هم بدتر. رئیس جمهور آمریکا بداند، بداند این معنا را که منفورترین افراد دنیاست پیش ملت ما."
روح الله خمینی شاه را دست نشانده آمریکا می‌دانست "انقلاب سفید" شاه را می کوبید؛ برنامه اصلاحات اقتصادی - اجتماعی بحث برانگیزی که به زن ایرانی حق رأی داد و زمین‌های بسیاری از فئودال‌ها و آخوند ها را بین رعیت‌ها تقسیم کرد!
سازمان سیا گزارش مربوط به پیغام خمینی به جان اف کندی را سال ۲۰۰۵ از حالت طبقه‌بندی بیرون ‌آورد ولی چند قسمت حساس از جمله پاراگراف مربوط به پیام آیت‌الله خمینی را بخاطر نرنجاندن «اسلام عزیز» از سوی «استکبار جهانی» سانسور کرد.


این گزارشها که بیان واضحات هست تقریبا. درد اصلی ، ابلهانی هستند که به اینها تئوری توطئه میگویند چون سندشان به دست این ابلهان داده نشده تا بخوانند.این ابلهان نمیدادند سند ها به موقع بیرون داده میشود.
ما که میدانستیم قطب زاده را پایوران کاخ سفید در دولت کارتر وزیر حکومت آینده ایران معرفی کرده بودند.ما که نوشتیم ثابتی به شاه نامه زده که با آمدن کارتر ، دوران کندی در حال تکرار شدن هست مراقب باشید.گفته شده بود که کندی در مرحله قصد کودتا بر علیه شاه را داشته و حتی اسامی این ماموران موجود هست.این ید بیضای بی بی سی فارسی امروز برای بازیهای خودشان هست.اسناد تازه درز داده شده ، در برابر همه حقیقت موجود هیچ چیزی نیست.اینکه خمینی تنها و تنها یک مهره بود نیازی به سند ندارد ولی حماقت ابلهانی که که سالها از پیش از انقلاب گوشزد کردن این حقایق را توسط انها که قدرت فهم و تحلیل بیشتری از وقایع دارند توهم توطئه مینامیدند درد اصلیست.ایران را توطئه های کندی و کارتر و بریتانیا از پای در نیاورد ایران را حماقت ، ایرانستان کرد....حماقت بدون مرز...
حالا منتظر اسناد بیشتر بمانید چون حماقت جمعی از این ملت بی حد و مرز هست ولی بدانید قرار نیست هیچ سندی برای دانستن ما ملت بیرون بیاید بلکه هر سندی شروع بازی دیگریست....یکبار که شده آنسوی اسناد فاش نشده را ببینید...این توهم توطئه نیست همه واقعیت و حقیقت ایرانستان شدن ایران هست...
البته این ادعای روشنفکری ابلهانه که توهم توطئه نام دارد هم یک بازی بود ما متاسفانه فقط استعمار نشدیم استحمار هم شدیم!!!



پرونده خمينىسم را بستند !?
حكم روز است ؛ نوستالژى خمينى بى نوستالژى ...

سند بعدى از كيف انگليسي رونمايى ماهيت انقلاب قلابى و بهار ايرانى ساخت كارتر !!
مگر منتظرى نگفت ؛اگر كارتر نبود ؛ انقلاب پيروز نميشد !!!
حالا هم اگر روحانى نبود ؛ تيم اقا از يزدى فكلى تا هاشمى مصلحتىً جارو نميشدند !!
شهرك لندن جنازه سياسى و انقلابى خمينى را هم در كنار استالين و مائو در فريزر تاريخ
جا داد !! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

.

.
تا تاریخ گذشته خود را ندانیم نمیتوانیم آینده ای موفق و باشکوه برای وطن و ملتمان بسازیم و مجبور به تکرار تاریخ خواهیم شد.